تماس با ما

راه های راتباط با دبیرستان طراوت

مخاطبین گرامی به اطلاع می رساند دبیرستان دخترانه طراوت به آدرس جدید انتقال یافت. شما می توانید آدرس و اطلاعات تماس جدید ما را در صفحه پیش رو مشاهده نمایید. تماس با ما از طریق تلفن، ایمیل، اینستاگرام، تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی مانند شاد و ایتا امکان پذیر است.  همچنین برای سهولت دستیابی به موقعیت مکانی دبیرستان دخترانه طراوت، آدرس گوگل مپ دبیرستان در این صفحه قرار داده شده است.

شما می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ارسال پیام از طریق ایمیل، تلگرام، تماس تلفنی یا سایر راه های ارتباطی با واحد روابط عمومی دبیرستان طراوت درمیان بگذارید تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود. همکاران ما همواره در دسترس و پذیرای شما خواهند بود.

برای ارسال پیام کافیست در کادر سمت چپ اطلاعات هویتی و ایمیل خود را وارد نمایید. سپس عنوان پیام و متن پیام خود را بنویسید. با کلیک بر روی دکمه ارسال پیام شما برای همکاران ما ارسال خواهد شد.

همچنین برای آگاهی از اطلاعیه های مهم دبیرستان دخترانه طراوت، شبکه های اجتماعی ما را دنبال نمایید. شما می توانید با ارتباط با واحد روابط عمومی از طریق شماره تماس های درج شده و یا تلگرام و درخواست عضویت در گروه ها و کانال های ما در شبکه های اجتماعی مختلف، از تمامی اخبار و اطلاعیه های دبیرستان طراوت مطلع شوید.

آدرس دبیرستان دخترانه طراوت

تهرانسر اصلی، خیابان بیست و یکم (مرادیان)، پلاک ۳

تلفن تماس با دبیرستان طراوت

021-44500088 021-44582343

تلگرام

poshtibani_taravat@

با ما در ارتباط باشید!